Reklamní předměty zažívají v posledních několika letech velký rozmach, protože se velké společnosti chtějí určitým způsobem zalíbit svým věrným zákazníkům. V tvrdém konkurenčním prostředí je totiž důležité zákazníka přitáhnout na dlouhou dobu a v ideálním případě si udržet jeho pozornost několik let. Toho můžete docílit drobnými dárečky ve formě reklamní tužky, trička nebo powerbanky.
Co zvolit jako potisk?
V žádné knize o marketingové komunikaci nebo reklamních předmětech nenajdete pevné zásady, podle nichž byste mohli vytvořit atraktivní potisk na reklamní tužky. Je tedy třeba zapojit fantazii a selský rozum, protože potisk by měl zákazníka především odkázat na vaši společnost. Zároveň však nesmí působit vtíravým a příliš agresivním dojmem, takže je vhodné využití vhodných barevných kombinací. Obvykle se na propisky tiskne název společnosti, respektive její slogan a důležité kontaktní údaje.
Jaká technologie je použita?
Reklamní tužky s potiskem jsou v současné době tvořeny technologií tamponového tisku. Jedná se o moderní metodu, která je vhodná k potisku všech běžných reklamních předmětů z různých materiálů. Samotný tisk je prováděn pomocí silikonového tamponu, jehož prostřednictvím je barva přenesena ze štočku na propisku nebo jiný reklamní předmět. Velkou výhodou této technologie je flexibilita tamponu, který se dokáže přizpůsobit jakémukoliv tvaru reklamního předmětu.
Jak dlouho potisk vydrží?
Barva nanesená na reklamní předměty pomocí tamponového tisku se pyšní relativně dobrou životností a odolností. Vždy ovšem záleží na více faktorech. Naprosto zásadní je materiál konkrétního reklamního předmětu a také četnost jeho používání. V porovnání s výší nákladů na potisk propisek je ovšem životnost potisku více než uspokojující.
Tamponový tisk představuje oblíbenou a moderní metodu na potisk reklamních předmětů. Díky ní je možné nanést jakkoliv složité logo na reklamní předmět jakéhokoliv tvaru i materiálu.